Returnarea bunurilor și reclamații
Returnarea produselor și reclamații
Nu sunteți mulțumit de achiziție? Puteți returna comanda în termen de 30 de zile de la primirea acesteia, iar noi ne vom asigura că suma achitată pentru comandă vă va fi returnată în cont în termen de 14-30 de zile de la primirea returului!
Doriți să schimbați produsul deoarece nu vi se potrivește mărimea sau pentru că doriți o altă variantă a produsului? Și acest lucru este posibil! Pentru schimb sau retur, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului aflat în partea de jos a acestei pagini.
*Dreptul legal de retragere din contract nu se aplică produselor care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă (de exemplu, cosmetice) și a căror sigiliu a fost deteriorat după livrare.
Produse primite din greșeală
Dacă ați comandat o anumită variantă a unui produs, dar ați primit alt produs sau o variantă greșită, puteți utiliza, de asemenea, formularul de mai jos pentru a solicita livrarea corectă a produsului sau variantei dorite. În acest scop, vă rugăm să atașați o fotografie ca dovadă a produsului sau variantei primite din greșeală și să menționați ce produs sau variantă doriți să primiți în schimb.
Cum îmi pot recupera banii?
Vă vom returna suma utilizând aceeași metodă prin care ați efectuat plata. Nu este posibil? Vă vom contacta.
Costurile pentru returnarea produselor
Costurile pentru returnarea produsului sunt suportate, în principiu, de dumneavoastră. Ați primit un produs sau o variantă greșită? În acest caz, nu trebuie să returnați produsul respectiv; vă vom trimite unul nou.
Produse defecte
Produsele defecte nu trebuie returnate. Nu le putem oferi altor clienți. În acest caz, vă vom trimite pur și simplu un produs nou sau vă vom returna suma achitată. Singurul lucru pe care îl solicităm este o dovadă a defectului, sub forma uneia sau mai multor fotografii ale produsului. Completați formularul de mai jos pentru a solicita un produs nou sau returnarea banilor.
Cum funcționează returnarea produselor?
Pasul 1: Solicitați returnarea utilizând formularul de mai jos.
Pasul 2: Înregistrați returul produsului.
Pasul 3: Trimiteți comanda.
Mergeți la cea mai apropiată poștă și trimiteți coletul de retur. Asigurați-vă întotdeauna că expediați coletul cu un cod Track & Trace. În calitate de expeditor, sunteți responsabil din punct de vedere legal pentru colet, iar noi vă putem respinge returul dacă acesta nu are un cod Track & Trace.
Pasul 4: Primiți suma achitată în contul dumneavoastră bancar.
De îndată ce primim coletul, ne asigurăm că suma va fi transferată în contul dumneavoastră bancar în termen de 30 de zile!
Reguli pentru returnarea produselor
Asigurați-vă că:
- Produsele sunt complete.
- Produsele sunt în ambalajul original și nu sunt deteriorate.
- Trimiteți produsele returnate cu un cod de urmărire (Track & Trace) (îl puteți obține de la poștă, deci nu uitați să îl solicitați).
- Formularul de retur este inclus.
- Numărul comenzii este menționat pe formularul de retur.
- Formularul de retur conține numele dumneavoastră.
Returnarea nu îndeplinește condițiile de mai sus? Din păcate, nu putem procesa returul și nu vă putem returna banii.
Procesare
După procesarea returului și rambursarea banilor, veți primi automat o notificare. Ne străduim să facem acest lucru cât mai repede posibil. Nu ați primit răspuns de la noi nici după 30 de zile? Nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți.
ATENȚIE: Dacă returnați un produs și acesta ajunge deteriorat sau incomplet, din păcate, nu îl putem accepta și nu vă putem returna suma achitată. Vă rugăm să ambalați produsele corespunzător la retur, în special produsele fragile.
Întrebări frecvente
Unde găsesc formularul pentru returnarea produselor?
Îl puteți solicita mai jos prin trimiterea unui e-mail prin intermediul formularului de contact. Îl veți primi de la noi odată ce returul este înregistrat.
Unde găsesc codul pentru urmărirea coletului?
Codul de urmărire îl veți primi de la poștă sau de la serviciul de curierat utilizat pentru trimiterea produselor returnate. Asigurați-vă că expediați produsele returnate cu un cod Track & Trace. Acest cod poate fi trimis prin e-mail după înregistrarea returului.
Unde găsesc adresa de retur?
Adresa de retur vă va fi furnizată după înregistrarea returului.
Notă: Adresa de retur menționată pe pachet nu este aceeași cu adresa noastră de retur. Nu returnați produsele pe această adresă fără să ne anunțați în prealabil. Produsele returnate pe altă adresă decât cea specificată nu pot fi procesate, deoarece nu le vom primi. Cel mai apropiat depozit pentru returnări se află în prezent în Olanda.
Unde găsesc numărul comenzii mele?
Numărul comenzii poate fi găsit în e-mailul primit după plasarea comenzii în magazinul nostru online. De asemenea, îl puteți găsi în toate notificările de livrare primite de la noi. Numărul comenzii este format din 4 sau 5 cifre.
Nu pot găsi numărul comenzii mele.
Trimiteți-ne un e-mail și solicitați numărul comenzii!
De obicei, răspundem în termen de 1 zi lucrătoare.